Rólam

Mint tapasztalt szakember, már 23 éve azon dolgozom, hogy az emberek felfedezzék és kiaknázzák saját belső erőforrásaikat, és valóra váltsák azt, amiről belső hangjuk súgja, hogy már azok.

Pályafutásomat pedagógusként kezdtem, és 20 évet dolgoztam a közoktatásban, meglehetősen fiatalon, mindössze 34 évesen váltam iskolaigazgatóvá. Az iskolavezetői pozíciómban eltöltött 6 év során megismertem a vezetés kihívásait és szépségeit.

Az évek során folyamatosan tökéletesítettem szaktudásomat, 2020-ban mesterszakon szereztem emberi erőforrás tanácsadó végzettséget az ELTE-n. Ezután továbbképeztem magam az ELTE coach-üzleti edző szakán, az erről szóló diplomámat 2023-ban vehettem át. Az elmúlt 5 évben intenzíven foglalkozom egyének, csoportok és szervezetek támogatásával, különböző típusú képzések, műhelymunkák révén, melyek offline, online és blended formában zajlanak.

A szervezetfejlesztés illetve tréningek területén a kvalitatív kutatási módszerek alkalmazásával szeretek dolgozni, és hiszek az egyéni igényekre szabott megoldások hatékonyságában. Az érzelmi intelligencia fejlesztése különösen fontos számomra, és elkötelezett vagyok abban, hogy támogassam ügyfeleimet az érzelmi intelligencia területén.

Különös örömmel tölt el, hogy egyre több vállalatvezető ismeri fel a soft skillek, vagyis a "puha készségek" fejlesztésének fontosságát. Kutatások támasztják alá, hogy az érzelmi intelligencia elméletének használata hozzájárul a személyes teljesítmény javulásához, bizonyítva, hogy az eredményes teljesítmény túlnyomó részét az érzelmi hozzáállás teszi ki, nem pedig a szaktudás. A magas érzelmi intelligenciával rendelkező vezetőknek jelentősen könnyebb csoportjaik motiválása, és az alkalmazottak érzelmi intelligencia szintje is pozitívan befolyásolja a csapat együttműködését.